Tommy Derang - Dag 1 - Part Two

EN BLONDIN MED SNYGGA BEN PÅ ETT TÅG

Vagn 14 och plats 71. Jag sätter mig ner och njuter av solen genom fönstret. I hörlurarna sjunger Ulf Lundell om att han vill vara med en Stockholms tjej igen. Jag tar en stor klunk av min Pepsi Max som snart är slut. Inte slut på vätska. Utan slut på kolsyra. Den har varit i min dator väska hela dagen, skakandes omkring på tunnelbanor och promenader med hoppande steg genom city. Jag trycker upp en ny prilla under läppen. Jag kan inte snusa något annat än Göteborgs Rapé Lingon, vet inte varför, men så är det. Tåget rullar vidare, snart är vi i Flemingsberg, sen nästa stopp efter det är det Gnesta som gäller. I Gnesta går en snygg smal blondin på, jag bara ber till gud och hoppas att hon sätter sig bredvid mig. Men icke. Men inte så värst ändå. Hon sätter sig mittemot mig. Jag stirrar och stirrar och bara stirrar på hennes snygga och ben och försöka titta under hennes korta kjol och se vad som finns där. Se om hon har trosorna på mig, som nu inte är så normalt nuförtiden för den delen. Jag vill se om gräset är klippt, eller om hon är renrakad som ett litet barn. Vill se om hennes vagina har haft ett par hårda trots hennes ringa ålder. Hon kanske är oskuld. Men vad vet jag.
Efter ett par om och men utbrister jag "Ursäkta, du kanske vill läsa den här tidningen senare"? Hon svarar "Visst, tack hjärtligt". Så där satt jag. Ensam i min stol, lyssnades på Ulf Lundell som sjunger om att han är ensam i stan, och jag känner igen mig mer eller mindre i det han sjunger. Så efter en timme eller så, satt jag bredvid henne, och pratade om livet. Pratade om sex, hur vi blev av med våra oskulder och så. Jag blev av med min oskuld i taggbuske på Arvikafestivalen när jag var 16 år för den delen. Jag fick till och med komma i hennes mun. Vilken upplevelse. Vilken känsla. Men men tillbaka till tågresan igen. Vi pratade bland annat om att hon har blivit fotograferad av en Slitz fotograf, och att hon älskar att rida, att hon bor i Gnesta, i en lägenhet som ligger över en drugdealer. Så varje gång hon går ut på altanen så blir hon nästan hög, säger hon. Jag vill inget mer än att dra in denna kvinnan, varelsen in på toaletten och älska med henne hela resan hem, bita hennes tunga, och alla hennes olika läppar. Hon är så sexig, inte konstigt att man får sådana tankar då. Jag fick hennes nummer, och vi ska träffas den 14 november i Stockholm över en fika. Så vad som händer med den saken, får ni läsa efter jag träffat henne igen. Vem vet, jag kanske till och med får knulla henne. Men nu är det bara fem minuter tills jag är framme i skogen av Värmland. Så ha en trevlig kväll och vi hörs imorgon. Nya saker att berätta imorn, jag lovar att vara även mer snäll med detaljer imorgon. God natt. Jag är en galen man/Tommy Derang.


Kommentarer
Postat av: rebecka

då får vi hoppas det går vägen för dig ;D

2008-10-23 @ 15:14:26
URL: http://xbecka.blogg.se/
Postat av: Becka

Tjena!! jo, det är bra! Själv då? Ja, än så länge är det rolig och öppen ;P alltid kul att läsa sånt

2008-10-23 @ 17:23:31
URL: http://xbecka.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

hahah, kul att läsa :p

2008-10-23 @ 19:29:57
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: tiiiinaa

så lite så :)

hehe ne jag bor inte i stockholm, jag bor i trollhättan ja . buhu för det.

2008-10-23 @ 19:59:32
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0