Upprörda känslor pågrund av min blogg

Upprörda känslor pågrund av min blogg

Hej. Ursäkta för att det inte har kommit några inlägg under helgen, har varit ute och spelat live och festat. Sen hade jag ingen internet connection igår kväll. Men men. Imorse sökte jag på Tommy Derang på google. Där fann jag en blogg, skapad av en kille Henrik som är upprörd över min blogg, och som tycker att jag är kvinnoförnedrande, och jag är en idiot. http://henriic.blogspot.com/ är hans adress, finns även en kommentar där av någon som undrar hur jag kan skriva något sånt, och att hon skäms. Men va fan. Jag skriver exakt hur fan jag vill skriva, det är en fri värld, eller hur läsare? Sen så tyckte han att mina låttexter var kassa också, men att hans morsa och bror tyckte det var längesen det hade så kul som när de lyssnade på mina låtar. Vilka jävla låtar? Mitt namn är Tommy Derang, inte Chris Edgar, jag vet inte var han har fått det ifrån?. Okej säger jag då. Vem kille i hela djävla världen tycker om Danni Minouge? Kan någon svara mej på det? Jag bryr mig inte. Efter jag postat detta inlägg kommer ett nytt inlägg från min tågresa idag, från skogarna av värmland till Nordens huvudstad Stockholm. Vi hörs snart kära kamrater/Tommy Derang. Ps. Jag älskar kvinnor alla dess former.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0